سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای دریا

زیباترین صدا ها را می توان در نزدیکی دریا شنید. خوش به حال آنان که در نزدیکی دریاها زندگی میکنند و می توانند هر روز به کنار آن روند و صدای آن را از نزدیک گوش دهند. صدایی که از دریا برمیخیزد به خیلی شنیدنی است و می توان با آن لذت برد. صدای زیبای امواج آب که به صخره ها میزنند یا بر روی ساحل شناور می شوند. صدای دلنشین پرندگان دریایی. واقعا زیباست.

انواع صداهای دریا

از نزدیکی دریا صداهای فراوانی شنیده می شوند که به نظر من خیلیهاشون زیبا هستند. صداهایی که از دریا شنیده می شوند را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد. همچنین دانلود انواع صدای دریا را می توان با کلیک روی آن دانلود و گوش داد.

صدای امواج آب

وقتی کنار دریا یا روی قایق یا کشتی می ایستید یکی از غالب ترین صدا ها، صدای امواج آب هستند که به هم برخورد میکنند و صدایی زیبا رو تولید میکنند. امواج آب ممکنه به دلیل وزش باد باشه که اونها رو بوجود میاره و باعث حرکت آب دریا میشه. اگر دریا آروم باشه شاید تنها صدا وقتی است که آب روی شن های ساحل حرکت میکند.

صدای مرغان دریایی

نزدیکی دریا یک صدای خیلی آشنا برای همه شنیده میشه و اون صدا مرغان دریایی هست که خیلی همون طور که گفتم آشناست. مرغان دریایی پرندگان بسیار زیبا و منحصر به فردی هستند و فکر کنم همون طور که از اسمشون معلومه بیشتر در کنار سواحل زندگی میکنند. یکی از ماهرترین حیوانات در شکار ماهی هستند و تغذیشون رو از اونها تامین میکنند. پرنده گوشت خوار!!!!

صدای بوق کشتی

فوق العاده ترین صدای که از نزدیک بنادر دریایی شنیده میشه صدای بوق کشتی ها هست که واقعا زیبا و بیادماندنی هست. نمیدونید چقدر من این صدا رو دوست دارم.

و صداهای زیاد دیگه که شما میتونید در بخش نظرات وارد کنید.